Pan Vysočan děti postupně zapojoval do různých aktivit, při kterých se mohly aktivně podílet na vytváření hudby. Hrály na jednoduché nástroje, jako jsou bubínky, zvonkohry a tibetské mísy, a společně vytvářely harmonické melodie.
Děti byly fascinovány možnostmi, které muzikoterapie nabízí. Postupně se uvolňovaly a zapojovaly do aktivit s nadšením. Pan Vysočan děti vedl k tomu, aby naslouchaly nejen hudbě, ale i sobě navzájem, což podporovalo jejich vzájemnou komunikaci a spolupráci. Tato seance byla pro děti nejen zábavným, ale i poučným zážitkem, který jim ukázal, jak může hudba přispět k jejich duševnímu zdraví a pohodě.
Rádi bychom tímto panu Vysočanovi poděkovali za jeho návštěvu a za to, že nám umožnil prožít tento krásný hudební den. Děti si z muzikoterapie odnesly spoustu pozitivních zážitků a nových poznatků, které mohou využít ve svém každodenním životě.
Věříme, že podobné akce budou na naší škole pokračovat a že hudba a rytmus budou i nadále hrát důležitou roli v našem vzdělávacím procesu.